Monday, August 10, 2009

Sang Lebah Yang Angkuh

Sang Lebah yG X Berapa Comel
Persiapan ABM sblm ShootinG
Barisan Pelakonb Utama Ieka,Ricky.K.Ana,Aku, Yat N K.Bie
Gadis2 Lebah N Sorang Mak Bunga
Ricky Rehearsel terperangkap pd sarang Labah2
K.Bie, K.Ana n Aku ler...
Sang Lebah yg Kelaparan

Nie gmbr2 masa aku shooting filem yang bertajuk Sang Lebah yang Angkuh di bawah arahan pengarah tersohor Khabir bhatia..ha..jgn x sangka no..filem nie akan di tayangkan klu x slh aku la..hujung tahun nie..heheheh perasan la plak..sebenarnya mmg ktorng wat pengambaran video untuk assignment muzik bg tajuk pergerakan kreatif..jalan citer ni aku dapat masa surf internet mlm sblm ktorg kumpul2 kt muar untuk jalani pengambaran..sampai sn citer ni d olah2 lg bg menyedapkan jln citer..ntah brapa kali cut daaa...letih gak berlakon nie ek...asyik kena ulang ja..mcm tu la artis2 kita rs penat bila wat filem or drama..So moral of the story jgn beli cd cetak rompak lg..(jai dgr nasihat aku ek..)..dari petang jumaat sampai kol 3 pg ktorg x tdo sbb nk siapkan alat bahan (ABM) n muzik utk jln citer nie..itu termasuk gebang2 la..sbb lm x jumper..pg2 dh kena bgn awal siapkan lg ABM n preparation tuk shooting...Meh aku kenalkan sket group member aku yg menjayakan filem nie..1st mestila aku..Siti Saripah as a kiki, siti Zulika as ratu lebah n Fifi, Siti Rikhainiah as a Lala (yG angkuh tu la..) Rohayati as a Mimi, Rohana(k.Ana) as a flora n Jurukamera n Pengarah ktorang Siti Hasbi as the narrator..ktorang abis shooting kol 4 pas tu bergegas2 lak bersiap utk chow..tak leh lm2..byk komitmen lain lg.. nk g lawatan la, nk g Kluang minum coffee la..heheh aku la tu..nk jumper tunang la..n yg plg penting nk jumper suami (k.Ana la tu )...ktorg sgt2 berterima kasih kepada Family member ktorg nie saudari Ieka di atas jasa baik family dia yg benarkan kami menggunakan rumah kosong diaorg kat pt setongkat,muar bagi penginapan n tmpt shooting..Tq very much....ok..so utk sume org d luar sana..cm ne la pengorbanan yg terpaksa kami buat as a KDC student..bila cuti jer..masuk maktab..tak merasa la nk cuti2 Malaysia..ok thats all...eh..THANKS kepada sume group member yg dtg dr jauh utk siapkn assignment kite..ok chayok2x..moga2 en.Johar kasi 'A'..Aminnnn

0 comments: