Saturday, August 29, 2009

IPGM (23 - 29 OGOS 2009)

Bukti aku nie student IPGM
Katil aku..hehehe.kemas x..SeM nie aku stay sorang2..my ex roomate dh benti..uwa..uwa..takut gak..Tp x per seminggu jer...Bulan Pose..org kata xder ape2 antu n syaitan kena ikat...

Perhimpunan Pagi di Balai Siswa (BALSIS)..Nie masa 1st day sblm memulakan kelas..semua student KDPM_KDC KEMAS (PRASEKOLAH), J-QAF,KPLI,PGSR N PENGAJIAN CINA akan berkumpul kat balai ni tuk di brain wash kan..Tp x tau la atas alsn per..assembly pg tu di batalkan..penat gak tggu...last2 xder..nsb baik bln pose...x leh mrh..sabar2.....
Ok..cube kengkawan tgk..ape yg pelik ada kat dlm pic tu...wah...merahnya mak ngah..hehehehe gambar nie aku snap masa assembly yg x jd tu la..as a teacher aku rasa mmg la x sesuai pakaian si amoi ni..kain nyer dh la bertingkat2 cm kain lapis...siap 1 warna lak ngan kasut tu...baju lak kuning..hi nk berfesyen pn biar la sedap mata memandang..hehehe bkn nk ngata..tp ambik la ia sbg pengajaran pd kita2 ni yg tugasnya mendidik anak bangsa (lu pk la sendiri...kata Nabil la...)
Ha..jgn terliur lak bln2 pose nie..saje aku nk tnjkkan nie la makanan asasi aku tuk sahur masa seminggu kat maktab..ada 1 lagi (maggee heheh malu nk tnjkkan)..
nie budak kelas aku Pra C..jgn slh sangka lak C tu not mean yg corot tau.. tu sbb nama kita mula ngan R,S ,T,U,W,Z.....dlm kelas nie ada lebih kurang 15 org org yg namamya mula ngan Ct..bila dh pggl ct mula la...sume yg nama nya ct siap perasan la dok tertoleh2 kot2 panggil dia..pas ni aku nk suggest kan supaya ada pggln khas tu kami2 yg namanya ct nie..Pic ni masa kelas PSU..blajar IT dalam pendidikan..time ni En Zel yg tlg ambikkan gmbr..THanks!!!Sume control2 ayu di bulan ramadhan...hahaha..kita jumpa lg d bulan 11..lama la pas nie...sebulan..ape pn rindu la ngan korang sumer!!!!
nie lak saja2 nk candid!!!

Pic nie lak masa kelas pendidikan seni...aku lemah tul la masa kelas nie...sbb aku x pandai lukis..keras mcm kayu jer..xder seni...hehehe
Bkn x poser tau..nie masa kitaorg bukak pose kat luar..hai 25hb la katakan..tp ktorg bkn chegu 25hb yg slalu kita dgr tur...mkn besar la sket...baru masuk gaji katakan..sementara nak tggu waktu berbuka..tergugat gak iman ktorag tgk mkanan yang di sajikan..(k.Bie,, Aku N Ieka )
Sabor2..k.ana, yat and Ricky...muka x sabor tu sebenarnya
Kat kelas Muzik..En Johar Jonid..sem nie x yah bwk keyboard..alamak..bln 11 nie kena bwk lak...jari2 dh keras semula la...xder org tlg urutkan la en Jo...
Bersungguh2nyer aku...Heheheh(berlakon jer tu )
Nie lak masa kelas Pandu Puteri..sepatutnya ktorg pakai baju seragamnyer..tp dsbbkan Lect. nyer awalkan kelas..So mlm2 xkan nk pakai baju seragam lak kan..so bebas la...Masa nie ktorg kena wat kraftangan gunakan tali..wat orang tur..comel tak..nie ;lak group kakak berenam aku..Kumpulan Cempaka..saper ketua nyer tu..hahahaha aku la...
B4 Last day kat IPGM mlm tu ktorg wat sket Majlis Bacaan Yasin N Tahlil wat member ktorg yag dh pergi tak kembali..Arwah Noraini Bt Minhat...so sama2 la kita menginsafi diri..sbb tak tau bile kiter akan di jemput pulang..pas abis Bacaan yasin n tahlil ktorg wat majlis bebuka pose ramai2..satu kelas la..mkn nasi ayam jer...Alhamdulillah...
Nie lak gambar student2 yg dh xder semangat nk blaja..Time nie..Sume dh melayang kat umah masing2 (terutama k.zai yg dh sipa masukkan brg dlm kete n ark kete kat bawah )..last day...kelas pg smpi kol 10..
Sama Tak..Tp X serupakan..nie la Twin Kau..dari ktorg kat ILK..sume dok pggl ktorg kembar..klu jln saing2 org ingat adik beradik...Ntah la..ada kot yg sama..aku jer yg tak perasan kot..Siti SAripah N Siti Zulika

1 comments:

Unknown said...

Salam cikgu ct..sy bekas kpli jan2009 iptho..sy cuba mcari rakan saya student kdpm plps kemas ambilan julai 2007 bernama zaleha dari selangor.sy lost kontek dgn dia sejak 2009..jika cikgu ada kontek dgn beliau mohon cikgu emailkan no fon dia kpd sy.tq cikgu ct.. mh.jaffar@yes.my